Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki i możliwości dostawy rur i kształtek z PP-R


Możliwości dostawy produktu:

  • Kurier - Przelew
     

  • Kurier - Pobranie
     

  • Kurier gabarytowy - Przelew
     

  • Indywidualna wycena transportu - Jest stosowana gdy masa lub objętość produktów jest większa od dopuszczalnych wymogów kuriera. Wówczas po dokonaniu zakupu obsługa naszego sklepu kontaktuje się z Państwem w celu ustalenia rodzaju transportu oraz jego ceny. Zdarza się że obsługa naszego sklepu może zmienić wybrany przez Państwa sposób transportu na indywidualną wycenę gdy utworzona z produktów paczka nie mieści się w standardowych granicach spedytora.
     

KALKULATOR KOSZTÓW DOSTAWY

 

Transport za granicę


Możliwy tylko po indywidualnej wycenie przez obsługę sklepu. Aby wybrać tą opcje należy podczas składania zamównienia w zakładce "sposób dostawy" zaznaczyć "transport za granice". Nie będzie miał określonej ceny. Należy potem zatwierdzić / dokonać zamówienia.
Obsługa sklepu skontaktuje się z państwem w celu potwierdzenia kosztów wysyłki. Klient może zrezygnować z zamówienia (np. gdy cena transportu jest za wysoka) W przypadku wysyłki towaru za granicę możliwa jest tylko jedna forma płatności - przelew. 
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt.
 

Czas Dostawy


Od momentu zaksięgowania pieniędzy przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 2 do 5 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 3 dni roboczych. W celu przyśpieszenia wysyłki towarów prosimy o wysłanie potwierdzenia wykonania przelewu w odpowiedzi na automatycznego e-maila bądź na adres: info@pp-plumber.com.pl
 

Śledzenie Przesyłki


W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. Korzystając z opcji śledzenia przesyłki na stronie K-EX, DPD i DHL oraz 24 godziny na dobę możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
 

Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła?


Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 5 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres info@pp-plumber.com.pl bądź skontaktuj się z nami przez telefon do działu sprzedaży 696-696-153.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu