Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

 

Wysyłka:

Możliwości dostawy produktu:

Kurier - Przelew

Kurier - Pobranie

Kurier gabarytowy - Przelew

Kurier gabarytowy - Pobranie

Odbiór osobisty w siedzibie firmy-Gotówka
(Odbiór osobisty możliwy po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym w godzinach 10-15 - PŁATNOŚĆ TYLKO GOTÓWKĄ)

Indywidualna wycena transportu - Jest stosowana gdy masa lub objętość produktów jest większa od dopuszczalnych wymogów kuriera. Wówczas po dokonaniu zakupu obsługa naszego sklepu kontaktuje się z Państwem w celu ustalenia rodzaju transportu oraz jego ceny. Zdarza się że obsługa naszego sklepu może zmienić wybrany przez Państwa sposób transportu na indywidualną wycenę gdy utworzona z produktów paczka nie mieści się w standardowych granicach spedytora.


Transport za granicę

Możliwy tylko po indywidualnej wycenie przez obsługę sklepu. Aby wybrać tą opcje należy podczas składania zamównienia w zakładce "sposób dostawy" zaznaczyć "transport za granice". Nie będzie miał określonej ceny. Należy potem zatwierdzić / dokonać zamówienia.
Obsługa sklepu skontaktuje się z państwem w celu potwierdzenia kosztów wysyłki. Klient może zrezygnować z zamówienia (np. gdy cena transportu jest za wysoka) W przypadku wysyłki towaru za granicę możliwa jest tylko jedna forma płatności - przelew. 
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt.
 

Czas Dostawy

 

Od momentu zaksięgowania pieniędzy przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 2 do 5 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 3 dni roboczych. W celu przyśpieszenia wysyłki towarów prosimy o wysłanie potwierdzenia wykonania przelewu w odpowiedzi na automatycznego e-maila bądź na adres: info@pp-plumber.com.pl
 

Śledzenie Przesyłki

 

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. Korzystając z opcji śledzenia przesyłki na stronie K-EX, UPS i DHL oraz 24 godziny na dobę możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
 

Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła?

 

Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 5 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres info@pp-plumber.com.pl bądź skontaktuj się z nami przez telefon do działu sprzedaży 696-977-153.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl